سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بهترین های امّت من، کسانی هستند که چون گرفتار بلای الهی شوند، پاکدامنی ورزند» . [ابن عبّاس ـ به نقل از رسول خدا ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :68374
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/2/11
5:32 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
زینب سادات مخبر[148]
یه دختر جوان با هزاران افکار سازنده برای خود سازی فردی واجتماعی ودوستدار بهترین یار مهربان،کتابٰ،و پرمطالعه ومشتاق ادمه تحصیل و...

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
آنچه گذشت[5]

شما چند سالتونه ؟ چه جور فیلمایی رو می بینین ؟ من که دوست دارم فقط فیلمایی رو ببینم که با سنّ و سالم مناسب باشه و به دردم بخوره .

اگه بگید خوب این حرفها یعنی چی ؟ میگم نظر من اینه که نوجوانهایی به سنّ و سال من نباید هر فیلمی را ببینند یا پای هر سریالی بشینن . حالا اگر سازنده های فیلم یا تلوزیون گروه مخاطب اون فیلم و سریال را بزرگسال هم اعلام کرده باشند که دیگه حتما ما نوجوانها نباید ببینیم .

میدونین بعضی از بچه های هم سنّ من و حتا بعضی خانواده هاشون هم به این موضوع دقت نمی کنند . نوجوان فیلمهایی که برای گروه سنّی خودش ساخته شده را نمی بینه اما فیلمهایی که با گروه سنّیش بی ارتباطه رو حتما می بینه .  

وحشتناک

خوب اگر این گروه بندی کردن مخاطبها بی خودی بود که این همه کارشناس بی کار نبودن وقتشونو تلف کنند و بگن که کی مخاطب چیه ! بابا دیدن فیلمهایی که به ما ربطی نداره برای ما مظِره برای اینکه اگر الان هم اثر مخرّب اونها رو نفهمیم به قول بابام توی ناخودآگاه ما اثر خودشون رو میذارن .

فیلمهایی که خشنونت آمیز یا توهم آور و وحشتناکه حتی اگه الان هم روی ما تأثیر نذاره بزرگتر که بشیم اوضاع و احوال روانی مون و به هم میریزه . بیخودی وحشت می کنیم یا امیدواریمون به زندگی و اعتمادمون به آدمها رو از دست می دیم یا هزار جور بلای روانی دیگه سرمون میاره .

البته این هم بگم که ما نوجوانها و حتی بچه ها هم به تفریح نیاز داریم . اگه من میگم فیلمهای نا مناسب با سنِ خودمونو نبینیم معنیش این نیست که اصلا فیلم نبینیم . به نظرم خانواده ها باید برای پیدا کردن فیلمهای مناسب با سنّ ماها وقت بذارن و با تهیه کردن فیلمهای کارتون یا غیر اون که با سنّ ما مناسب باشه وسیله تفریح سالم ما رو آماده کنند .

همین بابای من یه وقتهایی میره ویدئو کلوپ سر خیابونمون و چنین فیلمهایی را برامون تهیه می کنه ( تازه قبل از این که ما ببینیم یک بار خودش فیلمو چک می کنه که از مناسب بودنش مطمئن بشه ) بعدش هم ما با خیال راحت میشینیم و اوقات فراغت باحالی رو میگذرونیم و خستگی هر 6 روز هفته رو در می کنیم .

من از همه پدر مادرهای عزیز هم خواهش می کنم به فیلمهایی که تلوزیون میذاره و این که آیا مناسب بچه هاشون هست یا نه توجه داشته باشند . از بابا و مامان خودمم هم به خاطر توجه به ما و فیلمهایی که می بینیم واقعا متشکرم . 


86/9/28::: 8:30 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دوستی ها کم رنگ بیکسی ها پیداست راست میگفت سهراب آدم اینجا تنهاست